LCC fullbright scholar profile photo
TIKRAI TARPTAUTINIS

Studentai iš daugiau nei 50 šalių ir 73% dėstytojų iš užsienio.

LCC fullbright scholar profile photo
ASMENIŠKAS SANTYKIS

Paskaitos mažoms grupėms, kur 16 studentų vienam dėstytojui santykis lemia aukštą kokybę ir individualų požiūrį.

LCC fullbright scholar profile photo
GLAUDI BENDRUOMENĖ

781 studentas. 53% bakalauro studentų gyvena universiteto miestelyje, kur bendro gyvenimo patirtis sukuria draugystę, trunkančią visą gyvenimą.

LCC fullbright scholar profile photo
ŠIAURĖS AMERIKOS STILIUS

Vienintelis Šiaurės Amerikos stiliaus universitetas Rytų Europoje.

LCC fullbright scholar profile photo
ARTES LIBERALES

Plataus spektro aukštasis išsilavinimas ruošiantis tikram gyvenimui.

LCC fullbright scholar profile photo
IŠPLĖTOTAS STUDENTŲ MIESTELIS

Miestelyje įsikūrę bendrabučiai, valgykla, sporto salė ir kitos patalpos.

84%

Absolventų įsidarbina per pirmus metus po baigimo

Daugiau nei 2500

Iš viso absolventų nuo 1991 m.

Absolventai dirba:

MOKESTIS UŽ MOKSLĄ

2024/2025 mokslo metų visų bakalauro programų kaina yra 4050 EUR už mokslo metus. 

 Magistrantūros programų kainos yra individualios, o LCC absolventams taikomos nuolaidos.

FINANSINĖ PARAMA

Norime, kad LCC tarptautinio universiteto aukštos kokybės studijos būtų prieinamos visiems.

Sužinokite apie mūsų finansinės paramos programas, kurios gali padėti padengti mokestį už mokslą ir rasti būdų sumažinti pragyvenimo bei būsto išlaidas.

Sužinokite daugiau apie savo biudžetą ir finansusLearn about your budget & finance >
60% MAŽESNIS MOKESTIS UŽ MOKSLĄ

Mokestis už mokslą mūsų universitete yra mažesnis, nei Europos vidurkis.*

PRIEINAMAS PRAGYVENIMO LYGIS

Gyventi Klaipėdoje pigiau, nei Europos sostinėse.**

540,000 EUR

LCC kiekvienais metais skiria finansinei paramai

60%

LCC studentų gauna finansinę paramą

*Remiantis mastersportal.com duomenimis vidutinis metinis mokestis už studijas, studentams ne iš ES šalių, yra 8 600 EUR

**Pragyvenimo išlaidos skaičiuojamos remiantis numbeo.com duomenimis

MŪSŲ DARBUOTOJAI IR DĖSTYTOJAI

Studentų gyvenimas

DAUGIAU NEI AKADEMINĖ VEIKLA

Studentų visuomeninis ugdymas padeda studentams augti ir po akademinių studijų. Organizuojama daugybė renginių, veiklų, klubų ir pasirodymų, kuriuose dalyvauja tiek studentai, tiek universiteto darbuotojai.

Skaityti apie Studentų visuomeninį ugdymą LCC tarptautiniame universitete >

STUDENTŲ MIESTELIS

APLANKYKITE LCC

Išbandykite studentišką gyvenimą LCC: dalyvaukite paskaitose, susipažinkite su dėstytojais ir darbuotojais, pamatykite studentų miestelį ir sužinokite apie stojimą į universitetą.

UNIVERSITETO KREPŠINIO KOMANDA

Taip, Jūs atspėjote! Mes, Lietuvoje įsikūręs Šiaurės Amerikos stiliaus universitetas, turime savo labai gerai žaidžiančią krepšinio komandą.

VEIKLA PASAULYJE

Reprezentuodami tikrą LCC dvasią esame tarptautinė komanda, treniruojama profesionalaus trenerio. Mūsų komanda atstovauja LCC tarptautiniam universitetui tiek nacionalinėse, tiek tarptautinėse lygose.

ŽYMIŲ ŽAIDĖJŲ NAMAI

Daug „LCC Moose“ komandos žaidėjų čia pradėjo savo karjerą ir vėliau tapo profesionaliais sportininkais. Galbūt tu esi kitas?

Skaityti apie „LCC Moose“ krepšinio komandą > Krepšinio stovykla vaikams >

“Čia visiems rūpi, kad jums pasisektų”

„Vertingiausia pamoka, kurią išmokau studijuodama LCC tarptautiniame universitete yra tai, kad didžiausias kiekvienos organizacijos turtas yra jos žmonės. Dauguma alumnų man visuomet pabrėždavo, kad būtent LCC žmonės sukuria tikrąją patirtį universitete. Dabar, jau pati žvelgdama kaip alumnė, su tuo visiškai sutinku. Universiteto personalas ir dėstytojai padeda studentams augti ne tik kaip profesionalams, bet ir kaip asmenybėms. Universitete išmokau rūpintis kiekvienu žmogumi, su kuriuo dirbu ar bendrauju. Manau, kad LCC tarptautinis universitetas yra ta vieta, kur galite susikurti norimą patirtį. Čia visuomet rasite tinkamus žmones, kurie padės įgyvendinti net beprotiškiausią idėją ar projektą, taip pat ras išteklių jai įgyvendinti. Ypač vertinu tai, kad universitete visiems rūpi, jog jums pasisektų.“

a photo of person or place for the testimony

Julija Rusianovska
Šiuo metu studijuoja Fordham universiteto Gabelli verslo mokykloje
LCC baigė 2020 m.

Sužinokite daugiau apie LCC absolventus >

2 500+ absolventų

93%

Baigiantiems vidurines mokyklas rekomenduoja studijuoti LCC

84%

Absolventų įsidarbina sėkmingai

34%

Vadovauja įmonėms arba jų padaliniams

Mainų programos

Į LCC atvykstantiems studentams

Nuotykių, kurių metu susipažinsite su "Instagram" lankytinomis vietomis, Europos kultūra ir tarptautinėmis draugystėmis su studentais iš daugiau nei 50 šalių. Mūsų mainų programos atviros visiems. 

Iš LCC Išvykstantiems studentams

Tyrinėkite pasaulį studijuodami ar stažuodamiesi užsienyje.

Kalbų centras

VIEŠOJO KALBĖJIMO ANGLŲ KALBA KONKURSAS
LIETUVIŲ KALBOS IR KULTŪROS KURSAI
  • Intensyvūs vasaros kursai
TOEFL TESTAS LCC

Planuojate studijuoti LCC ar stoti į užsienio universitetą studijuoti anglų kalba? Laikykite patvirtintą TOEFL testą LCC ir pademonstruokite anglų kalbos mokėjimo lygį.

Skaitykite apie TOEFL testą LCC >

Biblioteka

Ieškote vietos, kur galėtumėte studijuoti ar dirbti grupėje? Mūsų 475 kvadratinių metrų Otono ir Raimondos Balčiūnų biblioteka, įsikūrusi trečiame DeFehr centro pastato aukšte, kuria puikią studijų ir mokslo aplinką.

Peržiūrėti biblioteką internete >
20

Duomenų bazių internete

30,000

Knygų anglų kalba

Darbas grupėje

Mokslo erdvė

INDIVIDUALIOS STUDIJOS

Mokslo erdvė

NAUJIENOS IR RENGINIAI

A photo for this news article
From Teacher to Administrator: A Common Transition

2025-02-12

It happens. There is a very good English teacher who teaches in a small language program. This teacher is competent, grows her skills in pedagogy, and enjoys the classroom atmosphere. Her colleagues see her success in teaching grammar or vocabulary, and they ask her for advice about their lessons. At some point, the director makes a change, and the successful classroom teacher is asked to take on a few administrative tasks. Over time, her competence in managing people becomes evident. The board of the language program hires her as the new program director. Soon this gifted teacher spends her days managing budgets, student registration, and policies instead of writing lesson plans.This scenario is common. Well organized teachers who easily manage people well are often called upon to take an administrative role, in addition to or in replacement of the job of classroom teaching.At this point, the teacher-turned-administrator would benefit from training! LCC’s MA TESOL program includes a course entitled Program Administration to meet this exact need.In our 7-week Program Administration course, our students consider the roles, skills, and challenges of the unique job of managing a language program. Whether the program is small or large, language program administrators benefit from purposeful training and development. We know that our course provides vital skills for our students’ potential careers in teaching and administration.In the Program Administration course, we begin the session discussing the importance of strategic planning. Today’s decisions affect tomorrow’s outcomes. Administrators hold the role of decision maker. The instructor provides models of successful leadership as we learn about a variety of leadership styles and leadership philosophies.Our students love the assignment to interview a language program administrator. Not only do they get to know some amazing people, but they also delve into real life questions about the job, the challenges, and the joys.The next topic of the course is management and human resources. A language program administrator necessarily manages teachers, tutors, volunteers, paid staff, and students. It’s all about people! The course includes topics such as recruiting, hiring, onboarding, and overseeing language teachers. Managing great people is often the most rewarding part of the job but also requires patience and skills in conflict resolution.In the final week of the course, our students learn the basics of financials and budgets involved in language program administration. We learn about Key Performance Indicators (KPIs) and aspects of sustainability.Many of our LCC MA TESOL graduates will likely become language program administrators. Our students love the practicality of this course and the vast number of insights they get into the administration of language programs.Author: Robin Gingerich, Ph.D., MA TESOL Program Director at LCC International University.

A photo for this news article
Faculty spotlight: Daiva Berzinskas

2025-02-12

Daiva Berzinskas has high energy, enthusiasm, and passion for developing leadership and training for people who are interested in language program administration. Using her extensive experience as a language program administrator, Daiva excels at teaching courses which give our students theoretically based, practical courses which provide them with the knowledge and skills to administer language programs.Daiva teaches the Program Administration course in LCC’s MA TESOL Program. Daiva also teaches the Program Administration course Lee University’s MA TESOL program. Daiva also teaches English at Garret Morgan High School of Leadership and Innovation, in Ohio, USA.This year she also accepted a job teaching an English Teaching Seminar with the United States State Department in their virtual educator program at Yala Rajabhat University, Thailand, in their MA TESOL Program.Daiva says it best herself. “I have extensive experience providing leadership, training, and administrative oversight in support of organizational strategic plans and priorities, especially with regard to curriculum development and instructional design. I am a proven leader, strategic thinker, and seek pragmatic, creative solutions to challenges. My colleagues know me as a solutions-focused, collaborative professional who recognizes the interdependence of people, processes, technology, and organizational culture, and I have the people skills necessary to excel.”Previously, Daiva was the director of international programs and ELL at The Webb School, a private school for students in 8-12th grade in the USA. Recently, Daiva created curriculum for English language learners and language arts teachers and adopted by the Long Island school district for use in nearly 70 school districts. Daiva Berzinskas holds a Masters of Education degree in Curriculum and Instruction from Middle Tennessee State University with a concentration in TESOL. Daiva is a Lithuanian American with teaching licenses in two US states.Author: Robin Gingerich, Ph.D., MA TESOL Program Director at LCC International University.

Norite paklausti?

By using this form you agree that LCC will use your email address and name only to respond to your inquiry. Do not use the form below to submit confidential or sensitive information. Learn more about our data protection and your rights.