LCC fullbright scholar profile photo
TIKRAI TARPTAUTINIS

Studentai iš daugiau nei 50 šalių ir 73% dėstytojų iš užsienio.

LCC fullbright scholar profile photo
ASMENIŠKAS SANTYKIS

Paskaitos mažoms grupėms, kur 16 studentų vienam dėstytojui santykis lemia aukštą kokybę ir individualų požiūrį.

LCC fullbright scholar profile photo
GLAUDI BENDRUOMENĖ

781 studentas. 53% bakalauro studentų gyvena universiteto miestelyje, kur bendro gyvenimo patirtis sukuria draugystę, trunkančią visą gyvenimą.

LCC fullbright scholar profile photo
ŠIAURĖS AMERIKOS STILIUS

Vienintelis Šiaurės Amerikos stiliaus universitetas Rytų Europoje.

LCC fullbright scholar profile photo
ARTES LIBERALES

Plataus spektro aukštasis išsilavinimas ruošiantis tikram gyvenimui.

LCC fullbright scholar profile photo
IŠPLĖTOTAS STUDENTŲ MIESTELIS

Miestelyje įsikūrę bendrabučiai, valgykla, sporto salė ir kitos patalpos.

84%

Absolventų įsidarbina per pirmus metus po baigimo

Daugiau nei 2000

Iš viso absolventų nuo 1991 m.

Magstrantūros programos

Absolventai dirba:

MOKESTIS UŽ MOKSLĄ

2020–2021 m.m. visoms bakalauro studijų programoms taikomas 3 180 EUR mokestis. Į kainą neįskaičiuojamas mokestis už bendrabutį, keliones, vadovėlius.

Magistrantūros studijų programoms taikomas individualus mokestis, LCC absolventams taikomos nuolaidos.

FINANSINĖ PARAMA

Norime, kad LCC tarptautinio universiteto aukštos kokybės studijos būtų prieinamos visiems.

Sužinokite apie mūsų finansinės paramos programas, kurios gali padėti padengti mokestį už mokslą ir rasti būdų sumažinti pragyvenimo bei būsto išlaidas.

Sužinokite daugiau apie savo biudžetą ir finansusLearn about your budget & finance >
60 % MAŽESNIS MOKESTIS UŽ MOKSLĄ

Mokestis už mokslą mūsų universitete yra mažesnis, nei Europos vidurkis.*

PRIEINAMAS PRAGYVENIMO LYGIS

Gyventi Klaipėdoje pigiau, nei Europos sostinėse.**

421,000 EUR

LCC kiekvienais metais skiria finansinei paramai

62%

LCC studentų gauna finansinę paramą

*Remiantis mastersportal.com duomenimis vidutinis metinis mokestis už studijas, studentams ne iš ES šalių, yra 8 600 EUR

**Pragyvenimo išlaidos skaičiuojamos remiantis numbeo.com duomenimis

MŪSŲ DARBUOTOJAI IR DĖSTYTOJAI

Studentų gyvenimas

DAUGIAU NEI AKADEMINĖ VEIKLA

Studentų visuomeninis ugdymas padeda studentams augti ir po akademinių studijų. Organizuojama daugybė renginių, veiklų, klubų ir pasirodymų, kuriuose dalyvauja tiek studentai, tiek universiteto darbuotojai.

Skaityti apie Studentų visuomeninį ugdymą LCC tarptautiniame universitete >

STUDENTŲ MIESTELIS

APLANKYKITE LCC

Išbandykite studentišką gyvenimą LCC: dalyvaukite paskaitose, susipažinkite su dėstytojais ir darbuotojais, pamatykite studentų miestelį ir sužinokite apie stojimą į universitetą.

UNIVERSITETO KREPŠINIO KOMANDA

Taip, Jūs atspėjote! Mes, Lietuvoje įsikūręs Šiaurės Amerikos stiliaus universitetas, turime savo labai gerai žaidžiančią krepšinio komandą.

VEIKLA PASAULYJE

Reprezentuodami tikrą LCC dvasią esame tarptautinė komanda, treniruojama profesionalaus trenerio. Mūsų komanda atstovauja LCC tarptautiniam universitetui tiek nacionalinėse, tiek tarptautinėse lygose.

ŽYMIŲ ŽAIDĖJŲ NAMAI

Daug „LCC Moose“ komandos žaidėjų čia pradėjo savo karjerą ir vėliau tapo profesionaliais sportininkais. Galbūt tu esi kitas?

Skaityti apie „LCC Moose“ krepšinio komandą > Krepšinio stovykla vaikams >

“Čia visiems rūpi, kad jums pasisektų”

„Vertingiausia pamoka, kurią išmokau studijuodama LCC tarptautiniame universitete yra tai, kad didžiausias kiekvienos organizacijos turtas yra jos žmonės. Dauguma alumnų man visuomet pabrėždavo, kad būtent LCC žmonės sukuria tikrąją patirtį universitete. Dabar, jau pati žvelgdama kaip alumnė, su tuo visiškai sutinku. Universiteto personalas ir dėstytojai padeda studentams augti ne tik kaip profesionalams, bet ir kaip asmenybėms. Universitete išmokau rūpintis kiekvienu žmogumi, su kuriuo dirbu ar bendrauju. Manau, kad LCC tarptautinis universitetas yra ta vieta, kur galite susikurti norimą patirtį. Čia visuomet rasite tinkamus žmones, kurie padės įgyvendinti net beprotiškiausią idėją ar projektą, taip pat ras išteklių jai įgyvendinti. Ypač vertinu tai, kad universitete visiems rūpi, jog jums pasisektų.“

a photo of person or place for the testimony

Julija Rusianovska
Šiuo metu studijuoja Fordham universiteto Gabelli verslo mokykloje
LCC baigė 2020 m.

Sužinokite daugiau apie LCC absolventus >

Daugiau nei 2,000 absolventų

93%

Baigiantiems vidurines mokyklas rekomenduoja studijuoti LCC

84%

Absolventų įsidarbina sėkmingai

34%

Vadovauja įmonėms arba jų padaliniams

34

Absolventai įsikūrę 34 pasaulio šalyse

Mainų programos

Į LCC atvykstantiems studentams

Nuotykis, kupinas tarptautinės patirties, Europos kultūros ir naujų draugysčių. Tyrinėkite pasaulį mokydamiesi LCC, į kurį studentai kasmet atvyksta iš daugiau nei 50  pasaulio šalių. Mūsų mainų programos yra atviros visiems.

Iš LCC Išvykstantiems studentams

Tyrinėkite pasaulį studijuodami ar stažuodamiesi užsienyje.

KALBŲ CENTRAS

VIEŠOJO KALBĖJIMO ANGLŲ KALBA KONKURSAS
LIETUVIŲ KALBOS IR KULTŪROS KURSAI
TOEFL TESTAS LCC

Planuojate studijuoti LCC ar stoti į užsienio universitetą studijuoti anglų kalba? Laikykite patvirtintą TOEFL testą LCC ir pademonstruokite anglų kalbos mokėjimo lygį.

Skaitykite apie TOEFL testą LCC >

Biblioteka

Ieškote vietos, kur galėtumėte studijuoti ar dirbti grupėje? Mūsų 475 kvadratinių metrų Otono ir Raimondos Balčiūnų biblioteka, įsikūrusi trečiame DeFehr centro pastato aukšte, kuria puikią studijų ir mokslo aplinką.

Peržiūrėti biblioteką internete >
20

Duomenų bazių internete

30,000

Knygų anglų kalba

Darbas grupėje

Mokslo erdvė

INDIVIDUALIOS STUDIJOS

Mokslo erdvė

NAUJIENOS IR RENGINIAI

A photo for this news article
How much feedback is enough?

2024-04-12

In this newsletter in January, I wrote about “Deep Understanding.” I am fascinated by this idea of teaching students to think deeply about topics and concepts. Deep Understanding** challenges students to explore academic relationships, to craft answers to problems, and to articulate explanations beyond simplistic answers. For students to understand concepts deeply, they benefit from regular, formative feedback from instructors. But the question remains: how much feedback is enough? Too little feedback leaves the eager students wondering how they can improve. Too little feedback leaves the deflated students wondering what they did wrong. When students lack concrete feedback on a regular basis, they may feel that the grades are issued arbitrarily. They may wonder if the teacher is measuring their work fairly. Too much feedback can be overwhelming. The “old style” of scribbling comments all over the paper with a red pen leaves a paper looking disheveled; no student enjoys reading illegible handwritten comments on their carefully crafted work. Today, with options for electronic feedback, teachers can overwhelm students with too many comments about everything from grammar mistakes to organizational comments.  As teachers, we make many decisions about how much feedback to give students. Some teachers spend hours carefully giving detailed feedback on organization, grammar, style, and vocabulary. Other teachers write simple comments about selected aspects of students’ work, choosing not to comment on everything.  Students receive feedback differently. Some students eagerly await detailed feedback. Other students take one look at the grade and one comment at the top of the page, and quickly dismiss the rest. The amount and type of feedback likely depends on several factors. • Is the assessment formative or summative?  During the term or at the end of a term?• What are the learning objectives of the assignment? • Will students be revising their work based on the feedback? • Will you ask students to reflect on your feedback and integrate your feedback in future assignments? From a Quality Teaching perspective, the most important question regarding the amount of feedback is: What “deep understanding” is important for the students to wrestle with here and now? How can my feedback lead to a more in-depth understanding of complex knowledge?  Feedback is teaching; teaching is giving feedback. Learning to give quality feedback is complex, but important skill for all teachers. ** From the University of Newcastle, the Quality Teaching model defines excellent teaching in the three dimensions of 1) Intellectual Quality, 2) Quality Learning Environment, and 3) Significance. Within the dimension of Intellectual Quality, we consider the concept of “deep understanding.”Author: Robin Gingerich, Ph.D., MA TESOL Program Director at LCC International University.

A photo for this news article
No more seminars

2024-04-12

Don’t require teachers to attend any more professional development seminars. Just let them teach! Dear education agencies don’t ask teachers to attend one more professional development seminar. Don’t require teachers to get one more meaningless certificate. Teaching is both an art and a science. Teachers love to teach. People become teachers because they have a genuine love of helping students learn. Teachers are instinctively creators, innovators, and leaders. Teachers create lessons that engage students’ minds and hearts and emotions. Teachers know how to hold the attention of 25 teenagers on a Monday morning; not many adults can do that! Teachers stay up to date with current news, trends, and technology. During a single lesson, teachers make hundreds of split-second decisions about how to respond to pupils, and how to adjust instruction, both now and next week, to meet the needs of the learners in their care.Language teachers are especially skilled in using language to teach language. In a microsecond, teachers hear a student’s language production, and the teacher chooses to recast, to review, to rephrase, or to reallocate the response to another student. Language teachers are constantly juggling their own authentic vocabulary and comprehensible vocabulary at the appropriate level for the students. Language teachers strike a delicate balance between accuracy and fluency in every unit of lessons. Language teachers decide when to initiate or complete conversations and how to lead the discussion for the benefit of critical learning. Language teachers teach pronunciation and punctuation in the same breath. Language teachers begin and end the day creating an atmosphere of challenge and safety, lowering the affective filter to promote language acquisition. Very few teachers learn about the “craft” of teaching by attending yet another “professional development” seminar. Teachers don’t need to collect certificates. Yet, teachers are life-long learners. There are sustainable ways that teachers can learn to improve their practice. Teachers become better after personal, reflective practice. Teachers improve by understanding the theories behind what they do instinctively. Teachers gain insights by learning from prior research. When teachers study their own classrooms (action research), they learn more about what is actually happening in their own settings. Teachers gain in-depth information about topics that are important to them when they dig deep into their own research. MA TESOL programs are designed to deeply improve the quality and craft of English teachers by walking along side teachers as they think critically, read theoretically, reflect seriously, interact with other teachers collegially, and research meaningfully. A MA TESOL degree is the only and final degree that active language teachers need to teach English anywhere in the world. Stop attending one-day seminars. Enroll in an MA TESOL program.Author: Robin Gingerich, Ph.D., MA TESOL Program Director at LCC International University.

Norite paklausti?

By using this form you agree that LCC will use your email address and name only to respond to your inquiry. Do not use the form below to submit confidential or sensitive information. Learn more about our data protection and your rights.