LCC fullbright scholar profile photo
TIKRAI TARPTAUTINIS

Studentai iš daugiau nei 50 šalių ir 73% dėstytojų iš užsienio.

LCC fullbright scholar profile photo
ASMENIŠKAS SANTYKIS

Paskaitos mažoms grupėms, kur 16 studentų vienam dėstytojui santykis lemia aukštą kokybę ir individualų požiūrį.

LCC fullbright scholar profile photo
GLAUDI BENDRUOMENĖ

781 studentas. 53% bakalauro studentų gyvena universiteto miestelyje, kur bendro gyvenimo patirtis sukuria draugystę, trunkančią visą gyvenimą.

LCC fullbright scholar profile photo
ŠIAURĖS AMERIKOS STILIUS

Vienintelis Šiaurės Amerikos stiliaus universitetas Rytų Europoje.

LCC fullbright scholar profile photo
ARTES LIBERALES

Plataus spektro aukštasis išsilavinimas ruošiantis tikram gyvenimui.

LCC fullbright scholar profile photo
IŠPLĖTOTAS STUDENTŲ MIESTELIS

Miestelyje įsikūrę bendrabučiai, valgykla, sporto salė ir kitos patalpos.

“Čia visiems rūpi, kad jums pasisektų”

„Vertingiausia pamoka, kurią išmokau studijuodama LCC tarptautiniame universitete yra tai, kad didžiausias kiekvienos organizacijos turtas yra jos žmonės. Dauguma alumnų man visuomet pabrėždavo, kad būtent LCC žmonės sukuria tikrąją patirtį universitete. Dabar, jau pati žvelgdama kaip alumnė, su tuo visiškai sutinku. Universiteto personalas ir dėstytojai padeda studentams augti ne tik kaip profesionalams, bet ir kaip asmenybėms. Universitete išmokau rūpintis kiekvienu žmogumi, su kuriuo dirbu ar bendrauju. Manau, kad LCC tarptautinis universitetas yra ta vieta, kur galite susikurti norimą patirtį. Čia visuomet rasite tinkamus žmones, kurie padės įgyvendinti net beprotiškiausią idėją ar projektą, taip pat ras išteklių jai įgyvendinti. Ypač vertinu tai, kad universitete visiems rūpi, jog jums pasisektų.“

a photo of person or place for the testimony

Julija Rusianovska
Šiuo metu studijuoja Fordham universiteto Gabelli verslo mokykloje
LCC baigė 2020 m.

Sužinokite daugiau apie LCC absolventus >

Daugiau nei 2,000 absolventų

93%

Baigiantiems vidurines mokyklas rekomenduoja studijuoti LCC

84%

Absolventų įsidarbina sėkmingai

34%

Vadovauja įmonėms arba jų padaliniams

34

Absolventai įsikūrę 34 pasaulio šalyse

84%

Absolventų įsidarbina per pirmus metus po baigimo

Daugiau nei 2000

Iš viso absolventų nuo 1991 m.

Magstrantūros programos

Absolventai dirba:

Mainų programos

Į LCC atvykstantiems studentams

Nuotykis, kupinas tarptautinės patirties, Europos kultūros ir naujų draugysčių. Tyrinėkite pasaulį mokydamiesi LCC, į kurį studentai kasmet atvyksta iš daugiau nei 50  pasaulio šalių. Mūsų mainų programos yra atviros visiems.

Iš LCC Išvykstantiems studentams

Tyrinėkite pasaulį studijuodami ar stažuodamiesi užsienyje.

KALBŲ CENTRAS

VIEŠOJO KALBĖJIMO ANGLŲ KALBA KONKURSAS
LIETUVIŲ KALBOS IR KULTŪROS KURSAI
TOEFL TESTAS LCC

Planuojate studijuoti LCC ar stoti į užsienio universitetą studijuoti anglų kalba? Laikykite patvirtintą TOEFL testą LCC ir pademonstruokite anglų kalbos mokėjimo lygį.

Skaitykite apie TOEFL testą LCC >

Studentų gyvenimas

DAUGIAU NEI AKADEMINĖ VEIKLA

Studentų visuomeninis ugdymas padeda studentams augti ir po akademinių studijų. Organizuojama daugybė renginių, veiklų, klubų ir pasirodymų, kuriuose dalyvauja tiek studentai, tiek universiteto darbuotojai.

Skaityti apie Studentų visuomeninį ugdymą LCC tarptautiniame universitete >

STUDENTŲ MIESTELIS

APLANKYKITE LCC

Išbandykite studentišką gyvenimą LCC: dalyvaukite paskaitose, susipažinkite su dėstytojais ir darbuotojais, pamatykite studentų miestelį ir sužinokite apie stojimą į universitetą.

NAUJIENOS IR RENGINIAI

A photo for this news article
Quality Teaching

2024-02-06

Teaching is multifaceted. It’s complex. Each context is different: kindergartens, middle schools, universities, or private companies. Students are different ages and have “intelligences” and motivations. The particularities make a difference, too: time of day, length of the lesson, and the classroom furniture. And then there are delivery modes: face-to-face, synchronous, asynchronous, or flipped classroom. Multiply the complexity tenfold when a few of the students in the room speak the same first language and none of them speak the same language as the teacher.  So, what is quality teaching? The University of Newcastle defines quality teaching. They propose three dimensions: Intellectual Quality, Quality Learning Environment, and Significances. To define good teaching in a more granular way, they specify six elements within each dimension. Over the past decades, they have watched teachers teaching, reflected on practice, and considered how pedagogical theories are realized in classrooms. Then, based on their model of good teaching, the researchers watch teachers teach. In real classrooms. In real time.  The first dimension in the Quality Teaching Framework is Intellectual Quality. The focus here is on crafting lessons that engage the students’ brains to think deeply and conceptually about problems, to analyze language and texts (metalanguage), and to participate in sustained interaction with other learners. Each student’s brain is a magical, multimodal sponge. The teachers’ jobs are to captivate and develop students’ brains. It would be so much easier to ask students to memorize material. But after a year of good teaching, students should be able to recognize that they know more about the subject and that they have more critical questions about the same subject.  The second dimension in the Quality Teaching Framework is Quality Learning Environment. The focus here is an environment that champions high expectations along with the necessary social and emotional support that children need to thrive. If the goal of education is intellectual autonomy (students thinking for themselves), then teachers are instrumental in shaping a classroom environment that promotes explicit and challenging expectations, while at the same time encourages students’ self-regulation and personal goals setting. The learning environment includes everything from the availability of technology to the community atmosphere in the room.   The third dimension in the Quality Teaching Framework is Significance. Good pedagogy connects the students’ lives to the classroom in meaningful ways. Teachers draw connections between the students’ backgrounds and cultures to synthesize information with students’ experiences. Humanity can only benefit from graduates who realize the importance of culture and narrative as part of a strong knowledge base. This dimension also supports teachers’ efforts to include all students, regardless of race, color, or abilities in the learning community.  While it might be difficult to define good teaching, the Quality Teaching Framework is a comprehensive description of good pedagogy. I suggest that you take a closer look at the Quality Teaching Academy. https://qtacademy.edu.au/ Author: Robin Gingerich, Ph.D., MA TESOL Program Director at LCC International University.

A photo for this news article
There are plenty of jobs out there!

2024-02-06

Do you love helping people?  Do you believe that education can empower people?  Do you have teaching experience?  Are you interested in learning more about other cultures on a firsthand basis?  Are you interested in traveling or living in another country?  Do you enjoy creating a welcoming atmosphere for people to thrive?  If you answered YES to these questions, you might consider becoming an English teacher. After a quick internet search, you find hundreds of schools or programs around the world that are looking for English teachers.  BUT. And this is important. Not everyone who speaks English can teach English. Consider this. Just because you can dance, does not mean that you can teach someone how to dance. It’s the same with language teaching.  The GOOD NEWS is that you can learn to teach English. Before you launch into your first English teaching job, take a course, get some training, and learn from experts. There are online courses, and face-to-face courses. There are expensive courses; there are cheap courses. If you have teaching experience in any field, teaching English may come easy for you.  Of course, we think that the best course for preparing you to teach English is LCC International University’s MA TESOL program. https://lcc.lt/ma-tesol Once you have completed your training, the world is yours!  After a quick search online for jobs teaching English, this is what I found:  TEFL.com boosts 262 job ads for English teachers on their website. https://www.tefl.com/ British Council lists 54 job opportunities for English teachers in places like Bratislava, Cairo, Hong Kong, Mexico City, and Casablanca. https://www.tefl.com/ The TESOL International Career Center currently has 722 jobs for English teachers in places like Taiwan, South Korea, Canada, Vietnam, Turkey, and Ireland. https://careers.tesol.org/ If you are interested in agencies with a Christian mission, I strongly suggest that you consider English Language Institute of China (ELIC). They have positions in China, Mongolia, Iraq, Jordan, Thailand, and Morocco, just to name a few. Their support teams and training help teachers to be successful instructors. https://www.elic.org/ TeachBeyond is another respected, Christian agency with jobs for not only English teachers but also jobs for subject teachers in K-12 settings. They reach students in 64 countries, impacting schools with transformational education. https://teachbeyond.org/ Consider a job teaching English. It will both challenge and delight your sense of adventure. Discover new cultures and meet amazingly motivated students.Author: Robin Gingerich, Ph.D., MA TESOL Program Director at LCC International University.

UNIVERSITETO KREPŠINIO KOMANDA

Taip, Jūs atspėjote! Mes, Lietuvoje įsikūręs Šiaurės Amerikos stiliaus universitetas, turime savo labai gerai žaidžiančią krepšinio komandą.

VEIKLA PASAULYJE

Reprezentuodami tikrą LCC dvasią esame tarptautinė komanda, treniruojama profesionalaus trenerio. Mūsų komanda atstovauja LCC tarptautiniam universitetui tiek nacionalinėse, tiek tarptautinėse lygose.

ŽYMIŲ ŽAIDĖJŲ NAMAI

Daug „LCC Moose“ komandos žaidėjų čia pradėjo savo karjerą ir vėliau tapo profesionaliais sportininkais. Galbūt tu esi kitas?

Skaityti apie „LCC Moose“ krepšinio komandą > Krepšinio stovykla vaikams >

MOKESTIS UŽ MOKSLĄ

2020–2021 m.m. visoms bakalauro studijų programoms taikomas 3 180 EUR mokestis. Į kainą neįskaičiuojamas mokestis už bendrabutį, keliones, vadovėlius.

Magistrantūros studijų programoms taikomas individualus mokestis, LCC absolventams taikomos nuolaidos.

FINANSINĖ PARAMA

Norime, kad LCC tarptautinio universiteto aukštos kokybės studijos būtų prieinamos visiems.

Sužinokite apie mūsų finansinės paramos programas, kurios gali padėti padengti mokestį už mokslą ir rasti būdų sumažinti pragyvenimo bei būsto išlaidas.

Sužinokite daugiau apie savo biudžetą ir finansusLearn about your budget & finance >
60 % MAŽESNIS MOKESTIS UŽ MOKSLĄ

Mokestis už mokslą mūsų universitete yra mažesnis, nei Europos vidurkis.*

PRIEINAMAS PRAGYVENIMO LYGIS

Gyventi Klaipėdoje pigiau, nei Europos sostinėse.**

421,000 EUR

LCC kiekvienais metais skiria finansinei paramai

62%

LCC studentų gauna finansinę paramą

*Remiantis mastersportal.com duomenimis vidutinis metinis mokestis už studijas, studentams ne iš ES šalių, yra 8 600 EUR

**Pragyvenimo išlaidos skaičiuojamos remiantis numbeo.com duomenimis

MŪSŲ DARBUOTOJAI IR DĖSTYTOJAI

Biblioteka

Ieškote vietos, kur galėtumėte studijuoti ar dirbti grupėje? Mūsų 475 kvadratinių metrų Otono ir Raimondos Balčiūnų biblioteka, įsikūrusi trečiame DeFehr centro pastato aukšte, kuria puikią studijų ir mokslo aplinką.

Peržiūrėti biblioteką internete >
20

Duomenų bazių internete

30,000

Knygų anglų kalba

Darbas grupėje

Mokslo erdvė

INDIVIDUALIOS STUDIJOS

Mokslo erdvė

Norite paklausti?

By using this form you agree that LCC will use your email address and name only to respond to your inquiry. Do not use the form below to submit confidential or sensitive information. Learn more about our data protection and your rights.